1972 1972
67
BLOG

TUSK CHCE ZABIĆ SĘDZIEGO (groźba karalna?)

1972 1972 Polityka Obserwuj notkę 0

jestem przerażony. Dziennik donosi, że :

Zapalony kibic piłkarski, Donald Tusk też nie może pogodzić się z wynikiem wczorajszego meczu Polska-Austria. "Jako premier polskiego rządu, muszę wypowiadać się w sposób wyważony, ale wczoraj... chciałem zabić" - przyznał.

 

bezpieczeństwo energetyczne, benzyna prawie po 5 zł, susza w kraju, niskie plony, nad-silny złoty, nie mówiąc o ubecko-wsiowo-sterowanej gospodarce, zapaści służby zdrowia, wymiaru sprawiedliwości, wszystko to nic nie obchodzi typa co jest premierem. ON CHCE ZABIĆ SĘDZIEGO, który wydał werdykt, który mu się nie podoba.

i to nie tego sędziego, który zwrócił sprawę Jaruzelskiego do prokuratury, tylko tego, co w meczyku w kopaną piłeczkę pomiędzy reprezentacją Szmacianki a Gównianki podyktował karny w ostatniej minucie meczu doprowadzajac do remisu....

Ja jeszcze nie wiem, ale może być tak że tez zechcę zabić.

 

PS. SEKIELSKI I MOROZOWSKI!!! Zaprosić mi tu Webba w trymiga!! I powiedzieć mu proszę, że Premier polskiego Rządu chce go zabić!!!

Czy tylko pedałów potraficie zaprosić?


PS.2. jak donosi Dziennik :

"Jeżeli sędzia bądź ktoś z jego rodziny zawiadomi angielską policję, ta może wszcząć śledztwo i zwrócić się do polskiej policji z prośbą o przesłanie " - wyjaśniają policjanci z Komendy Głównej.

Chodzi o tak zwane logi wpisów znajdujących się na polskich serwerach, dzięki którym można dotrzeć do autorów. Jak ujawnia nam polska policja, na polecenie dyrektora biura kryminalnego, Wydział Zaawansowanych Technologii już monitoruje sieć w poszukiwaniu takich zapisów.

TUSKA MONITORUJCIE, nie internautów.

 

PS.3.
wykrakałem :

http://www.dziennik.pl/polityka/article192269/Premier_Tusk_chce_smierci_sedziego_Webba.html

 

PS.4
czy to słowa sędziego Webba?

Na początku traktowałem to na zasadzie wygłupów różnych niedojrzałych młodych ludzi, którzy nie potrafią sobie poradzić z emocjami, jakie w nich się rodzą, kiedy ktoś ma zupełnie inne poglądy. Ponieważ nie mają innych narzędzi, reagują przemocą słowną. Grożą, że zabiją mnie...

Nie, to Palikotas o Radiu Maryja :-)

1972
O mnie 1972

"nie czytając prasy jesteś niedoinformowany, czytając, jesteś dezinformowany" Mark Twain "Nie ufam mediom na tyle, by na podstawie ich relacji oceniać wydarzenia." Krzysztof Leski "Bić albo nie bić w bezczelne to ryło?! Raz, a dokładnie – najlepiej by było!" HAMLET - Jeremi Przybora

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka